sota..

Ibland får jag en liten energi kick, och idag handla den om att sota, men ingen skorsten eller något, utan ögonen.

Är inte så jätte duktig på de men öva öva övaaaaaa, för kan jag inte göra bra på mig kan jag fan inte sota någon annan. men blev riktigt nöjd idag :) väntar bara på vad jag får för kommentar av Emil när han kommer hem ;)

 

Använde en vit bas, sedan drog jag på med svart ögonskugga från H&M, trodde den skulle vara sådär grå sotig som billiga ögonskuggor kan vara, men den vart verkligen svart! :) efter ja skuggat tog jag och drog på lite glittrig eyeliner(även från h&m), tänkte göra som en fest make-up, la även på lite på fransarna efter mascaran torkat.

Låter inte svårt och de är de väl egentligen inte, men att få de jämt är svårt då de syns så himla mycke om de blir fel.

Nöjd! :) lägger ut bild på de och så får ni även se nya tröjan från Gina som säkert ungefär halva stan har men den är söt!

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback