Tids inställt

Är antagligen i Fugelsta just nu och tääänkte som så att har jag inte orkat eller hunnit blogga så kan ni ju få detta inlägget.
Kan även berätta att jag läängtar tills jag fyller år, att vara 17 på sommaren måste vara de jävligaste för tusan, jag vill kunna komma in på alla ställen även fast jag inte vill haha.. men snart så! November är inte så himla långt borta.. SNART! och då jävlar säger jag bara :)
Också kan jag berätta att jag hatar dessa gula ramar som blir runt varje bild, inget jag satt dit alltså och jag får inte bort dom.. hmpf.
Tänkte även bjuda på en liten bild..  jag en helt vanlig fredags kväll (alltså igår) :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback