Weekenddddd

Hej!

 

Kom precis hem från stan, kutade en sväng med Malin :) blev handlat en tröja på REA, nöjd :)

 

I Fredags så for jag, Emil och Långeman till Fäviken, trodde först inte att jag skulle komma in då de är 18 på campingen men dom hade då ingen koll så de va bara att betala in sig, hade de kul! :) 
åkte hem på Lördag kväll efter lite grillning och sånt.

 

Sedan lördag kväll och söndag tog vi det bara lungt, spelade lite data spel och sånt, mys :)

 

Nu ska jag alldeles snart slänga mig i duschen sedan dö ett tag tills det ska bli middag så vi hörs!!

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback