Baaaah

hej!

 

haha glömde skriva det sist men va inne på statestiken, verkar vara många som har varit intresserade utav min jul, för en det var värsta uppgången den 25e, ni e såå sööööta! :) bah!

 

Iallafall ligger i sängen och drar hem en film att kika på, berättade ju att jag hade vänt på dygnet och är inte ett dugg trött nu. men det skiter väl en hårdrockare i...

 

Idag har vi iallafall haft finbesök av lite folk, varit en bra dag, fullt upp med folk å grejer men bra, antar att jag hade kunnat bete mig bättre bara men är inte så jävla lätt ibland. inte efter 1 år..

:)

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback