Back?

Hej!

 

ja, sitter och kikar på desperate och funderar på mitt kontantkort, mitt abbonemang går ut imorrn och nu ska jag skaffa ett med surf, men 0.5 låter lite, har googlar och för vissa räcker det bra, men gör det de för mig? jag läser bloggar, fb, twitter och kanske tidning ibland. hm.. tåls att fundera på. vill ju inte punga ut för mycket heller.

 

Sedan så idag då följde jag med Lisa hem efter skolan, fikade, kika på tv och gick sen och häma hennes lillasyster den söta lilla (stora) saken, hon va himla blyg så jag försökte fråga henne grejer och prata med henne. gick sådär :)

Men så spelade hon, lisa och jag memory och då kändes det som om hon accepterade mig i flocken haha ;) stolt! :)

 

For hem, skrev dermatologi om herpes som jag är klart med nu och inskickad. FY FAN vad äcklig sjukdom. Emil kom hem runt 7 med mats och berättar att jag ska sova ensam inatt för han ska bort på jobb imorrn så han for hem ikväll. Okej, ja, pratade lite i köket och sen så for han.

haha, så säger grabben "undra nu igen varför jag skulle hem..?" han menar då alltså lägenheten haha, TACK sötnos att du tänkte på att säga hejdå........ :D

 

jaja, ska kanske äta nån middag snart :) hörs!

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback