Imorrn äre juuuuuuul

hejhej!

kunde i nte blogga igår på min dator, så orkade inte gå till en annan haha!

Låg och kollade på Polar expressen inatt, riktigt bra film på nått sätt :)

idag försov jag mig till kl 1, inte hört larmet så när jag klev upp fikade jag, sedan färgade och plockade jag mammas ögonbryn och sedan tog jag mina egna. ska senare ta tag i mina ben också haha!

Snart blir det till att klä granen och sedan en mini jul, mamma och anders ska få sina julklappar :)
Sedan åker jag till Emil och firar den riktiga julen där :)
Blir nog en bättre jul än jag trodde ändå! :D

jaja, iallafall så får vi hörs senare, eller i övermorrn eller nått :) Hejdå!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback