Jullov!

Hej!

tänkte jag skulle blogga, borde komma igång igen för det e ju som kul att kunna kolla och tillbaka och det vill jag ju göra idag om ett år också! :)

 

Är iallafall i Kälarne, mamma åkte in till stan igår och fixa lite så for jag och Malin hem med henne på kvällen. skönt, hade en jävla massa packning haha!

Igår kväll gjorde vi inte så mycke, kikade lite på tv. men idag for vi till Hammarn och hälsade på Mormor ♥

Skulle även handla där men hade lite bråttom hem så handlade i Kälarne och lika se tur va väl det!

 

Alla julklappar är iallafall klara nu, har ingenting att oroa mig över nu. eller jo en del.. men inget idag, idag vill jag inte tänka på nått :) ska färga utväxten ikväll så den är fresh till Jul och nyår! sedan ska jag väl slå in de julklappar som ska de och lyssna på julmusik. har ju inte gjort det ännu!! Meeh.

 

Jaja, vi hörs senare! promises!

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback