Lugg + fb.. !

När man väl vill blogga då gåre fan inte! irriterande. fick byta dator och ta hen bilderna IGEN!

iallafall så har jag ikväll låtit min söta mamma få spontant klippa av min lugg, blev först lite brydd för håret va ofixat och jag utan smink så det såg knäppt ut. men drog fram plattisen och mascaran så såg jag helt jävla okej ut! :) detta blir nog bra!



sedan så har jag sett på emelie fb att den ser konstig ut så försökte fatta mig på va fasiiken detta va, fick till de, fattar inget men ser himla grett ut iallafall!



(tyst med din pappa, min fb, my shit :) )

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback