alla hjärtans dag

Hej!
.
Idag är det min näst bästa favoritdag på året :) har alltid tyckt om alla hjärtans dag, vare sig jag har haft någon eller inte, men nu är det ju också ett + i kanten att jag har min älskade sötnos!♥
Blir ändå inte så himla mycke till firande, ska laga mat här hemma, inget speciellt och sedan blir det film! :) blir jätte mysigt! ska även öppna en aladdin ask vi fått i julas och inte ätit än :)
.
Idag har vi iallafall haft dans och sedan spenderade vi eftermiddagen på el igen, dock för sista gången, känns skönt :) börjar bli lite less nu på allt med el, men man har ju lärt sig en del så det är väl bra :)
.
iallafall så detta fick jag av emil idag! :) inget traditionellt, men åh han vet precis vad jag vill ha sötpruppen! :) ♥
han fick en parfym av mig förut som en tidig <3:ans dag present, för inom en snar framtid kommer han få något annat! :D
och detta är vad pojken sysselsätter sig med just nu :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback