allt och ingenting

urkass urkass bloggning, sist jag skrev var.. tja npgot mobil inlägg. men ja. vars ska vi börja? :)
jag och emil inhandlade guitar hero spel, riktigt roligt så det sitter vi och nöter hela kvällen typ, sedan kom ju pappa och hälsade på i tisdags, inte ofta man träffar honom så det var jätte kul att han kom förbi en sväng även om vi bara träffades i typ 5 timmar innan han somna som en stock i extra sängen. :)
annars har vi inte alls gjort mycket. slappat.
.
Idag på skola hade vi iallafall sotning, mitt vart jätte bra, men det är ju alltid så att det tar tid att vänja sig, ja är ju inte van att vara kolig runt ögonen, men bra vart det :)
Sedan klockan två infann jag mig på sjukhuset för en liten kontroll på blåsan. gick helt okej :)
.
Och idag är det även precis 2 år sedan jag opererade bort min högra njure. lite jobbig dag för så många jobbiga minnen finns kvar, jag sa hejdå till mamma och pappa för jag visste inte bättre.. nej gu vilken tur jag vaknade igen :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback