Buss...............................

sitter och fördriver tiden, har typ 2 timmar kvar innan jag kan hoppa på bussen mot stan, och jag vill typ iväg nu,  tänk om man hade kunnat få komma iväg typ nu.. då hade man ju fasiiken varit i stan runt 8! (när bussarna egentligen går) då hade man kunnat handla och sånt, nu kommer man in typ 10, ingeting är öppet, det är typ bara att slänga mig i sängen och svälta (om man mot alltförmodan inte har någon mat hemma). nej det irriterar mig att bussarna går så jävla sent...
.
Nu har jag fått avreagera mig lite, så nu är det bra i ungefär en kvart till. :)
ska spela lite spel på internet nu, klockan kanske kutar lite då :)
Annars ska jag väl packa det sista.
.
Så hejddå!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback