dag 1, presentera mig själv

Ja, jag heter Julia Annikki Johansson, världens sötaste mellannamn har jag fått från min mormor :) Jag är 17 år och bitter, bitter över att fylla år den 22 jäkla november :p jag är väl ungefär 1.61 cm lång och har fått veta att jag inte kommer bli något längre "tack" vare mina föräldrar.. haha :)♥
.
Och ja som ni borde veta har jag haft wilms tumör, en cancer sort som härjar kring njurarna/njuren. jag hade en 1 dm fet tumör. opererade bort min högra njure. fick min första beh 22 december 08 och fick min sista 4 september 09. sedan dess har jag mått bra :) haha jag och mamma brukade skämta om att jag skulle döpa min framtida dotter till wilma :p
.
Jag har en underbar pojkvän som heter Emil, han har hjälpt mig upp från botten, han är mitt ♥, han är allting för mig, jag älskar honom så himla himla mycket!
.
ja och så går jag ju på palmcrantz, hälsa och kroppsvård 2 året, men trivs inge bra längre på linje, folket är bra. men jag är så less på all massage och manikyr och skit. dock älskar jag smink så kanske en karriär inom det..?
.
nej det var nog allt om mig. tror jag, men det får duga :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, förstår att du är bitter över att fylla år i november, men tänk på mig som fyller i december :o ;)

2011-02-10 @ 10:55:04
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback