dag 10- 12

okej. dag 10, Det här hade jag på mig idag.
dock minns jag inte det, men antagligen leggings och nån tröja :)
.
dag 11, Mina syskon.
jag har en storasyster som heter Sofia, hon bor i vännäs och jobbar i Umeå på NUS, hon fyller 21 i april :)
Hon är söt, oftast snäll. Vi pratar om nästan allt, men dock om vi ungås för länge haha blir vi som katt och råtta, retar varandra tills vi knappt kan kolla på varann utan att säga något typ :)
Det var mina syskon det :)
Dag 12, I min handväska.
.
Ja, detta är vad som finns i min händväska för tillfället,
C-vitaminer, läppcerat, svart nagellack, Pincett, P-piller, plånbok, Ipod, hörlurar till telefon, almanacka+penna.
Jag brukar också ha handcreme och alvedon och sånt, men hade inte det i just nu :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback