dag 13- 15

dag 13, Den här veckan.
den har veckan har jag inte hunnit med så mycket, I måndags var vi med några av Emils kompisar, sedan vaknade jag i tisdags sjuk, alltså har jag mest legat i soffan och vilat.
Idag har jag också legat och vilat, träffat mamma en sväng och ja. sedan imorrn ska jag försöka dra mig iväg till skolan och nolia mässan, febern är ju nästan borta så det går nog bra. fredag blir det hemöver till Selsålandet och i helgen vet jag inte, skoter kanske :)
dag 14, Vad hade jag på mig idag.
alltså var det igår..? Då hade jag på mig endast en t-shirt under dagen och sedan på kvällen drog jag på mig leggins och en fleece tröja.
dag 15, Mina drömmar.
Jag vill bli framgångsrik, jag vill leva friskt, jag vill gifta mig och vi ska vara lycklig, åldras tillsammans.
det är väl ungefär mina drömmar

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback