Dag 3, mina föräldrar

Mina föräldrar är skilda sedan många många år, jag tycker det är otroligt sorgligt, men jag har vant mig, och två födelsedagar, två jular och sånt är ganska bra ändå! :)
mina föräldrar är världens bästa♥
.
Jag och min mamma hade inte jätte bra kontakt förut, jag ville mest vara för mig själv, men när jag blev sjuk var hon guld värd! vi bodde ju i samma rum i ungefär ett år haha så då måste man lära sig att prata med varandra och efter det har vi jätte bra kontakt, jag kan prata med min mamma om nästan allt, har jag problem så finns hon här, och hon stoppar mig om jag vill göra något jag kommer ångre. jag saknar henne jätte mycket om vi är borta från varandra för länge. 
Hon heter Gunilla, och jobbar som ambulanssköterna i Hammarstrand, och ja, hon är väldigt snäll, omtänksam, hon är ju min mamma allting med henne är bra :)
jag älskar dig mamma!


Min pappa heter Tommy, han jobbar som Lokförare stationerad i Vännäs, men han(vi) har ett hur uppe i Tärnaby, ca 50 mil från mamma, så vi träffas inte så ofta, kanske var det därför jag förut tyckte om honom lite mer, han skämmde alltid bort mig och mina syskon, han är min hjälte, men är egentligen inte alla pappor hjältar? pappa har väldigt mycke humor och man kan skämta med honom, ibland brukar han skämta och säga "förstår att du dricker en öl just nu" om jag är med kompisar, då brukar jag skratta och säga att "klart jag gör!" , och så brukar han alltid reta mig för olika saker, till sist blir jag lite grinig men sur på pappa kan jag inte vara länge. 
pappa var jätte söt när jag brukade ligga i Umeå, då kom han med mat från något thai ställe för att få mig att äta även om det inte gick, men det är tanken som räknas! (mamma bruka också komma med mat, men hon ville oftast inte lämna mig på rummet ensam). 
jag saknar min pappa varje dag! och jag blir så glad när jag ser honom om jag inte träffat han på länge, jag riktigt skiner upp! 
jag älskar dig pappa! vi ses på sportlovet äntligen!


ja och så har min Mamma en "ny" man som heter Anders och det är min plastis, han är väldigt rolig han med, vi brukar ofta bus bråka med varandra, just därför vi är sådana så tål sånt :)
Han jobbar som lastbils chaufför och plogar och sånt trams,´sedan har han också 4 barn. vi var inte alls bra kompisar i början, skrek mest på varandra, men allt det ändrades efter jag blev sjuk, då saknade vi nästan varann ;) och nu gillar jag han faktiskt :)
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback