Dag 4, vad är kärlek

Kärlek för mig är när man alltid har någon där, vare sig det är en pojkvän eller kanske ett djur, någon man kan prata med, någon man kan krama och som man känner sig trygg med.
Kärlek för mig är min hund Timo, jag blir så glad när jag ser honom, han är så gosig♥
Och Kärlek för mig är min Emil, vi kan prata om allt, vi älskar varandra, och han är världens bästa pojkvän♥

En gång skrev jag detta i ett inlägg, kopierat från nätet såklart, men jag tycker det stämmer så bra!
.
"Love is giving someone your heart, knowing that they can destroy your whole world when you do that, but trusting that person not to do that"


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback