dag 8, ett ögonblick

Hej!
kollar på Iron man på kanal 11, riktigt bra film! :)
Kom också typ precis hem från Emils bror Anders, hälsade på lite och spelade super mario. trevlig kväll.
Annars idag träffade jag mammsen en sväng och fick mitt nya internet, övningskörnings papper och skrivar färg :)
.
Men ja. Dag 8, alltså ett ögonblick, hmm... vilket ska man ta?
Jag har fan ingenting...
ids inte ikväll. skriver någon annan dag om jag kommer på.
.
men nu kom jag på en grej!! :) jag har namnsdag idag! och jag och emil har 16 månader!♥

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback