Dag 9, min tro

hm, jag vill gärna tro att efter man dör så kommer man till ett vackert ställe, ett ställe där man riktigt får ro.
Om man dör i en sjukdom tror jag man kommer till ett ställe, ens "dröm" värld, allt är så oerhört vackert, alla är friska, varje dag är en fest.
.
Jag är konfrimerad, jag sjöng i en kyrkokör när jag var liten, trodde då på gud, på himlen. men den tron försvann med åren då jag insåg att gud har aldrig hjälpt mig, gud är något som någon kom på för att få sin sinnes ro, inget illa med det då, men jag tror inte på gud, jag tror på big bang, ingen Adam och Eva.
Jag vill gärna tro på allt med himlen, det verkar bra. men antingen blir allt bara poff svart eller så hamnar man precis där man vill vara, som i en dröm.
.
Godnatt.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback