det regnar köttbullar!!!

har precis typ kollat klart på Det regnar kötbullar, det var jätte rolig! :) faktiskt en helt okej ny barnfilm, annars tycker jag det mesta är fjantigt, nej tacka för bambi! :)
.
Hår färgningen blev iallafall helt okej, såg först ingen skillnad, men i rätt ljus ser man att det skiftar lite i rött och är mycke ljusare. så om ungefär 6-7 veckor ska jag ngo färga om det och kanske lite ljusare, det märks :) tycker röda nyanser är så sjukt snyggt!
.
ska iallafall snart sova, så det blir kvällens(nattens) sista inlägg :) Imorrn ska jag se om jag kanske får med mig någon på en skoter tur, vare sig det är mammsen eller om emelie kanske är tillgänglig :)
.
Hörs! 



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback