,

hej! sitter i lägenheten och kollar på o.c, väntar på att klockan ska bli runt kvart i 4 så jag kan börja laga mat, ikväll blir det tacos köttfärs, pita bröd och grönsaker, tror det blir mums! :)
.
jag vet inte hur ni har det, men jag har blivit så sjukt trött på morgonen, jag orkar knappt kliva upp. ibland vaknar jag 20 i 8 när jag börjar kvart över 8. jag minns knappt att alarmet ringt. börjar bli riktigt less nu, lägger mig ju ändå rätt tidigt. jag hinner inte äta frukost vilket gör att jag blir väldigt väldigt hungrig, ibland även irriterad..
grr, nej ändring på det.
.
jaja, ska börja göra lite nytta. typ mat :) så hejdå!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback