morsning korsning

Hej! sitter i sunes och väntar på att vi ska börja vid 10, har nyss haft matte och ett prov som jag tror gick åt fanders, men hoppas inte!
Ja och när vi börjar ska vi iallafall ha repetition på Hel kropps massage, kan nog behövas för vi ska ha kunder v.8 i det, men jag känner mig inte så himla pepp, aja..
.
Har iallafall fått värsta träningsvärken i typ hela kroppen sedan vi hade yoga igår på idrotten, nog för att det är ganska okej kul, men min nacke håller typ på att gå av! får be att få lite extra massage där :)
.
Gitt dra nu! hejdå!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

vad kul med yoga :)

2011-02-16 @ 11:53:17
URL: http://robinhoods.se
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback