plugg...

hej! jag och pojken sitter hemma hos emils bror just nu, pojkarna spelar och jag pluggar järnet! (fast jag egentligen också vill spela :) ) håller på och letar info om jordens utvecklig, från den första jävla bakterien till dinosaurier typ :p segt som fan!
.
idag har vi varit på fyrvalla hela dagen, först dans och sedan skulle min klass få vara med el programmet och lära oss om elsäkerhet, helt okej bara det att det är ju så himla pinsamt när man inte fattar ett smack av vad man ska göra, men det gick bra :) ska även vara där nästa måndag. tyvärr är inte min pojke där just den dagen och kan luncha med mig. han ska ju göra något annat :)
.
sedan efter skolan mötte jag upp emil och så for vi ner på lillänge, kollade runt lite i affärer, hittade ett par super snygga dojjer, men ack så det skulle svida i plånboken om jag köpte dom haha. sedan handlade vi mat och for hem :) hamnade sedan hos emils bror.
.
Jaja, ska plugga vidare, tyckte bara att ni skulle få en liten uppdate :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback