sry

hej! förlåt att jag inte skrev om dag 2 igår, men insåg nu när jag kollade ämnet att det var nog lika bra att jag skippade det. så dag 3 får ni nog snart eller ikväll :)
.
Iallafall så är jag i Kälarne nu, på bussen hem kikade jag på Aladdin med emelie och vi satt och sjäng till varje låt :) vi är så söta!
min pojke är hemma hos sig i helgen♥ han ska meka så något alldeles förfärligt och så ville jag hem till mammsen! :) fast dock ikväll så jobbar hon men kommer hem imorrn bitti :)
.
Idag på skolan så hade vi engelska B och skulle skriva CV, så jag och malin smög iväg till bibblan, skulle visst jobba men ack så frästande facebook är ;) blev inte mycket skrivet haha.
Sedan efter lunchen drog jag och Emelie ner på folketshus och mötte upp körsång klassen för så skulle vi sjunga 4 låtar. fick först lyssna lite på esterarna, hua vad bra dom är! Ja så sen sjöng vi våra 4 låtar, vi var varken uppsjungda eller hade inte tränat så mycket på låtarna så det gick inte så himla bra, men jag är stolt över oss! och sedan sluta vi. runt kvart över 12 haha! :)
.
hängde me Emelie tills bussen och ja då vet ni ju va vi gjorde :)
.
Ska kolla lite annat så hejdå!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback