tlött

Hej!
.
är riktigt trött just nu skulle kunna somna, har kutat runt på stan i nån timme nu på eftermiddagen, letat praktik plats nu i sista sekund. hittade iallafall 1 vecka så jag är nöjd ändå! :) så vecka 11 hittar ni mig på rut m.fl :)
Handlade även ett par leggings, sådana sköna och exakt likisar med ett par jag hade förut och älskade så mycket att dom sprack i arsle! så nu är jag nöjd ;)
.
Jaja, ikväll blir det nog lungt, kika på film tror jag nog det blir, vi håller på och lägger över en massa filmer, serier och sånt på minnet! :)
.
Hörs sen!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback