sjuk

Hej! en trött och sjuk julia som skriver, har haft ungefär 38,2 - 38,5 idag, inte så himla kul.
vaknade i morse typ 6 och jag kokade nästan, emil kände på mig och sa att jag hade feber så Emil sjukanmälde sig och har tagit hand om mig hela dagen lång, min sötnos♥
Har frysit som en tok idag och tog en alvedon för en stund sedan och nu håller jag på att smälta, fan...
.
Och nu kom jag på att jag måste skicka sms till mentorn och skriva att hon måste hitta en ersättrare till mina kunder jag egentligen skulle haft imorrn, hm...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: gör du sån röntgen på njurarna? jag gör det bara på lungorna.. :)

kram.

2011-02-22 @ 21:09:55
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: Linnéa

sv: ja men tänk att eftersom du inte behövt göra en sån så borde det ju vara för att allt är bra och det kanske inte är så stor risk att den kommer tillbaka :) men jag förstår att du vill göra en ändå, så skulle jag också känna..

Egentligen vet jag inte varför jag får göra det, gör det typ på varannan kontroll..

2011-02-22 @ 21:43:45
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback