Nattttitititi

Hallå, kom typ precis hem, var och hälsade på nå folk :) Är iallafall frisk nu, typ.. har dock världens förkyldning, kraxar som en jävla kråka, men febern är ju borta iaf! :D
.
Idag då hade vi samhälle och runt kvart i 10 for vi mot Frösö park och vandrade omkring på Nolia mässan, Lyssnade på Blondinbella som prata, kollade på olika montrar och höll nästan på att missa bussen tillbaka :) helt okej dag,
ja, och efter mässan slutade vi så jag drog hem, senare fick jag sms av Malin som skrev att det var typ världens godaste mat på skolan! typ nå kött och popatisgratäng, då blev jag lite grinig eftersom att jag trodde det var pannkakor :p
.
Jaja, ska ta och sova snart så hejdå

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback