ave mariaa..

yes, då var man hemma i Kälarne igen, dock har jag ju varit det i några timmar men iallafall.
Legat och kikat på tv. och ätit super god mat! fläskfilé, klyftpotatis och bea med en massa tillbehör runkomkring! :)
.
Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, kanske plugga lite, fredagsmys med mamma? :)
Förresten, på körsången har vi fått en låt. (känns som om vi är en kyrkkör numera..) ave maria med Beyonce. Lyssna på den, jag vet dock inte än vad jag tycker. beyonce är ju jätte bra! men låten..?

Beyoncé – Ave Maria  

.
jaja, jag ska kika vidare lite, kanske skriver mer ikväll! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback