bildisar

tänkte lägga in lite gamla bilder som finns på stationära datan som ni ska slängas ut :( därför får ni se lite. :)

Älskade älskade farmor på hennes sista födelsedag, hon fyllde då 87♥



Syrrans gamla leksak, en liten iller :p hur gudomligt söt som helst, men som ni ser har jag skoter stövvlarn på mig för den älskade att bitas, & det kan man ju inte ha hela illerns liv så hon lämna tillbaks den. :/



En gammal syskon bild tagen av Far i byske :)
en gång i tiden bestämde jag mig för att göra ljusa slingor i håret hos en frisör, på med hatten, ut med hår slingor och Julia blev orange gul i håret haha.. "tur" som det var blev jag sjuk och ja, då försvann den färgen..




Lite revy träning, man ser hur roligt Emelie och Susanna har det :)



Lite folk från gamm klassen, jag får även ett finger av björn haha! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback