bloggisssen

det blev att jag hamnade här iallafall. fast på bloggdatorn liggandes i sängen. :) har ju dock ingenting och göra så ska nog ändå straxt sova. har suttit och raderat ungefär 500 mail ikväll. huvvaligen vad mycket! och jag kunde ju inte radera alla på en gång heller, letade efter ett viktigt mail. men hittade det och nu har jag typ 20 mail kvar :)
(intressnant inlägg ;) )
.
Ska inte skriva mycke mer.
Just ja, glömde skriva idag att jag handla lite idag, på rusta ;)
En turban handduk, jätte bra!
rakhyvel,
En present till Emil för han är den han är :)
och tuggummi! yeah.
.




Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback