Hemmmaa

Hej! Kom hem för ungefär en timma sedan, haft urkul kväll! :) Emelie är best hest! ;)
Jag lovade mig själv att när jag kom hem skulle jag diska och städa undan lite, men när jag kom hem försvann all lust! men diskade iallafall halva disken, sedan så tog jag ned ljusstaken och satte upp min ljusslinga, så nu är det halvt som det ska vara :)
.
Ska straxt tvätta ansiktet (känner mig lite fettig sedan ansiktsmassagen..) och sånt och sedan lägga mig i sängen, kolla lite på tv och hoppas på att somna i en vettig tid. börjar ju kvar över 8 och jag har en tendens att vilja sova någon timma länge så engelska lektionen går från 3 timmar till 2 :$...
.
Over ´n out!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback