Home

hej! kom hem från emelie för typ en timma sedan. hade jätte roligt igår kväll :)
efter jag skrev sist kollade vi bara klart på filmen sedan låg vi i varsin säng och pratade tills 2 kanske.
Imorse vaknade vi typ kvart i 11 av katten, han ville ha mat haha, tjockis katten hade ju ätit upp allt i skålen :) sedan hoppa han upp i min säng och under mitt täcke.. :o :)
.
Nu ska jag sätta mig och svara på frågor till nk provet jag har i veckan. måste klara detta prov!!
Så därför ska jag ju stänga in mig på rummet med musik och arbeta så Hejdå! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback