Hooome

Halloj,
Sitter och små kollar på Ghost rider samtidigt som jag kikar på allt möjligt på internet.
Haft en okej dag, var till sjukhuset halv 11 imorse på lungröntgen och var klar kanske kvart i 11 senast, for till skolan och hade naturkunskap, j'vla fördjupnings arbete.. jag orkar inte! och sedan svenska och samhälle :)
Efter skolan bar det iväg ner på fristilen med Malin, tränade hårt! :) sedan hem och äta och hux flux var jag och Emil nere på stan igen hos Emelie, spelade wii mest hela kvällen :)
.
jaja, allt om min dag de. ska snart lägga mig, känner att jag har varit uppe alldeles för länge nu om nätterna.
.
tuggandes på en hårnål. mums ? :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback