Kälarne

hej, nu är jag och Emil hemma hos mamma en kväll för att imorgon åka till staden, vi ska få skjuts in och det känns SÅ skönt! har en massa med grejer. Vi gör inget speciellt just nu, Emil spelar wii och jag bloggar, men senare ikväll ska vi nog lägga oss i ett bad :)
.
Igår kväll hade jag och Emil sagt att vi skulle sova tidigt, vi var dessutom riktigt trött på kvällen (för vi dygna natten innan) men tror ni det hände? nej, för det kom två pojkar på skoter hit runt halv 12? det blev wii spelade tills 3 då for dom hem. jag var ganska trött och irriterad vid det laget, och så utmattad som jag var började jag gråta när efter dom farit hem. ( nu har jag ju ingenting emot pojkarna :) men jag var trött!)
.
Ikväll blir det iallafall att sova och lääääänge!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback