Längdis

hej, jag har faktiskt idag insett att jag och längdskidor hör inte ihop! haha.. först ska man ju hitta rätt skidor, gick väl rätt okej, sedan ska man ju kunna åka (sist jag åkte längd var ngo 2-3 år sedan.. ) men kom ju iväg iallfall. lite efter alla andra på mina bambi ben haha, men efter ett tag gick det bättre och jag blev mer och mer självsäker, hade ju inte ramlat ännu. men när vi nästan var tillbaka efter hela varvet så tänkte jag ju inte mer på att ramla, fick upp en fart i en backe och DÅ ramlar jag haha.. försökte ställa mig upp men ramla då en gång till :p
Nej, jag gillar inte skidor, och sämst kondition har jag ju också. :)
.
Ska förrsten på bio ikväll med min älskling! :) har två biljetter som går ut imorrn så vi passar på ikväll, Love and other drugs ska vi se :) blir nog mys♥

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback