övningsköra

Hej! kom typ precis in efter att ha övningskört till ragunda fram och tillbaxs. gick super bra! första gången jag körde på vinter väg dessutom. :) .
idag har jag typ inte gjort någonting, vakna 11 men låg och drog mig til 12 sedan så klev jag upp åt frukost och lade mig vid tvn haha. borde väl egentligen plugga till ett prov och en redovisning jag har i veckan men det får bli imorrn, för ikväll ska jag iväg till emelie och leka, vi ska vara barnvakt åt katten haha! 
.
 men ska kika lite sedan lägga mig vid tvn igen tror jag så vi hörs! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback