remember me.

Hej, har precis kollat på Remember me med mamma, jätte bra men sorglig film. får alltid samma känslor efteråt, vilken kille!
.
Dock tog det ju ett tag innan vi kunde se den, jag hade den på mitt USB och den funkar ju inte i dvd:n så fick lägga över den på datan och sedan ladda in filmen på TVÅ cd skivor. haha men sååå lätt värt det :)
.
funderar på om jag kanske snart ska lägga mig och sova, ganska trött och har absolut ingenting uppe och göra. allt kul på datan är ju kikat och kissies blogg har virus. -.- . HAHA även...
.
jaja. hörs en annan gång! möjligtvis på min bloggdator senare ikväll haha :$ man vet ju aldrig vad jag kan komma på att göra.


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback