Sverige!

Hej! Sitter helt utmattad i sängen nu, kom hem för inte så länge sedan, har varit nere på stan med Emelie & Emil, först tränade jag och Emelie medans Emil var på körskolan :) vi gick på Easyline även om båda kännde starkt att vi skulle nog stannat hemma, båda har jätte mycket träningsvärk, men dock tog vi oss iväg och körde järnet! ;)
Sedan hämta vi Emil och gick hem till Emelie och spelade lite wii.
.
Nu straxt ska jag slänga mig i duschen (behövs..) sedan ska jag slänga mig i sängen och plugga järnet på Sverige, som jag har prov på imorrn på Samhälle, typ vars alla städer ligger, landskap, residens städer och sånt bajs.
Så skriver inte mer ikväll. :)
.
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback