FILM

Sitter och kikar på filmerna, just nu fyller syrran 4 år! haha, vilken skrutt, dock kan jag inte säga att jag var mycket större, 1 år haha! :)
Det är både roligt och jobbigt att se filmerna, grät faktiskt en sväng, fick ju se min farmor "levande", kändes så konstigt att få "se" henne igen, höra henne prata och skratta, älskade farmor♥
.
Emil ligger förresten och surar i sängen, tror jobbet tar lite väl hårt på honom haha! :p möjligtvis lite trött..?
Tror kanske det blir middag snart, börjar bli lite hungrig, så vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, ja men jag har det roliga kvar då ;)

2011-06-09 @ 22:02:35
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback