home sweet home

Hej! förlåt för himla dålig uppdatering, men faktiskt har jag inte haft täckning på hela veckan, för vi har varit hemma hos Emil då han blev tvärsjuk, blev akuten en sväng men han mår bra nu! :)
.
har inte gjort så mycket att skriva om, tagit hand om Emil och sånt, legat och spelar tv-spel.
Var till stan igår och gjorde en lungröntgen, vilket jag tror var lika pinsamt för mig som för den unga killen som var tvungen att kolla på mina boobs.. haha!
.
Ska slänga mig i duschen nu, imorrn blir en stan, måååste söka jobb (även om chansen att jag får är 1 på en biljon, men ändå..) oj känner mig så himla oseriös, men kanske för jag är SÅ utmattad, men ska sova gott nu resten av veckan då vi är i stan :) älskade säng!!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback