rubriker...

Hej! sitter i soffan, haha har fortfarande inte klätt på mig så har myst ner mig i täcket. och vad äre för jävla sommarväder alla har..? här i stan är det grått och blåsigt, fubbigt!
.
Ska snart göra mig i ordning, möjligtvis städa lite, runt 4 ska jag ta bussen ner mot stan och hoppa av vid blåcenter, Jag och Emil ska hälsa på Emils syrra en sväng :)
Förresten, jag och Emil hade ap-svårt att somna igår, vart en tung helg. Tror Emils somna runt halv 4 och skulle upp 6, Jag somna där omkring jag med, det är inte okej,
.
iallafall så ska jag ta och runda av nu, vi hörs!
hahaha, ps. vilken vacker liten bulle jag har under armen, jaja så är det när man inte är kissie smal :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback