Snaaaaaart!

Hej!
.
Känns verkligen himla skön nu, sommarlov imorrn och idag lämnade jag in mina troligtvis sista uppgifter innan sommaren! YEAAh, är så himla redo för lov nu, 11 veckor och två dagar till och med :)
Har inte alls gjort mycket annat idag, vaxat benen så nu är jag sommarfin, och fixat lite, städat skåpet och sett ett preliminärt schema för nästa år, ser bra ut! :)
.
Ska iallafall snart ta bussen ner på stan där Emil hämtar mig och så ska vi fara och fixa lite grejer,
Men när jag kommer hem ska jag titta på en grej som jag inte sett i hela mitt liv! Pappa har äntligen fixat mina barnfilmer, jag kommer ngo dö av skratt över mig själv, nog har jag minnen men ska bli så spännande att se sig själv som man var när man var liten! :) wiie!
.
Men vi hörss! :) btw, detta är jag idag! nya jackan :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback