suummmerrrr

Hej! sitter och slöar i soffan, börjar må lite bättre men fortfarande lite feber och en jääävla förkylning.
Haft en bra dag på skolan, började 10 då vi stretcha och gjorde triggers på lärarn, sedan lite rest uppgifter, vi hade även planerat att vi skulle äta en egen lunch på skolan idag, så imorse var några i klassen iväg och handla med mentorn, blev rostbiff, grillad kyckling, potatis sallad och en massa tillbehör, fy bubblan vad gott!! :) efter det blev det lite samling, fika och sedan slutade vi om vi inte ville göra behandlingar på varandra. så en BRA dag! :) dock gjorde jag inget, men ska vaxa benen imorrn :)
.
Efter skolan drog jag ner på stan, fyllde på busskortet och så gick jag och kika i affärer i värmen, höll på att dö men handla en loka och då blev allt bra igen :)
MEN så hittade jag också  IT, jises, jag hittade MIN jeans jacka, köpte den näästan direkt! (eller fick den av mammsen:)  i love it!! dock ids jag inte visa bild men kommer senare :)
.
Nej men ska fixa lite sedan duscha så hörs! :) och så insåg jag att detta är det längsta inlägget jag gjort på länge.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback