Yesterdaay

Okej, jag inser att det har varit dåligt med bloggning, men har inget att skriva, ja vad jag gör..? sover, vaknar, antingen kollar på tv eller spelar tv.spel, lagar middag(?), kollar på tv, och sover...
Hehe, inte så roligt va? :)
.
Men igår var det ändå en händelserik dag, även fast jag inte tänker berätta allt,
Började med att jag klev upp, for ner på stan, sedan reveljen, sedan tog jag 1an och skulle ut på frösön för Emil skulle jobba över, Men kom lite vilse eftersom jag tog fel buss, så jag virrade omkring och skulle hitta Statoil haha, men så ringde jag Malin och då hjälpte hon mig :) TUR det, fan vilse på Frösön är illa!
Men kom iallafall fram och hjälpte Emil, sedan hem och börja fixa en massa grejer.
Sen på kvällen så for vi iväg en sväng, blev även en sväng på donken för jag insåg att jag var hungrig och hade inte ätit någonting på hela dagen, blev lite snopen faktiskt haha! :)
.
Oj blev en liten text haha! men det var min dag, men så hände det ju spännande grejer också, men det kommer fram senare! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback