APU

hallå,
.
Sitter och vilar mig i soffan, haft en lång och hård dag, fötterna och ryggen är helt förstörda, men det har ändå varit ganska roligt :) eller ja spännande iallafall, har fått prismärka och larma en massa bälten, typ 100? och ska göra klart det sista imorrn bitti haha :p sedan hoppas jag att jag får lite roligare uppgifter.
fick även med mig två grejer hem :) dock betala mamma för tröjan! ♥
ja och på lunchen gick jag på gouter för att köpa mig en macka, går in och det är SMOCKAT med folk, och ingen typ "ingen känner varann folk" utan det var nog fan ett typ fotbollslag.. grrr, fanns ingen ledig plats och kön var fan mil lång, men jag köpte iallafall mackan, men sedan fick jag sätta mig på busstorget och äta ist. jaja, god lunch var det!
.
Så ikväll ska jag bara ligga och ta det lungt, kika på film kanske :) så vi hörs senare!
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback