Bus m.m

Hallå,
slutade ungefär kvart över ett! haha, lååånga dagar.. ? :p
Hade samhälle och sedan så hade vi manikyr på 9:or som har sökt våran linje, gick bra. sedan hade vi lunch och efter den APU redovisning, mest alla verkar ha haft det riktigt bra :)
Ja och efter det så slutade vi, har ingen naturkunskap.
.
Sitter och kikar på greys anatomy nu, mina bra engelska säsonger. dom förlöser 5 lingar just nu.
Väntar på att Emil ska sluta vid 4 halv 5 så vi kan äta middag, är super hungrig! :)
.
har iallafall införskaffat mig en BUS för några dagar sedan, har inte dragit på mig den på hela kroppen än, testar mig fram, först blev det benen, helt okej haha. och nu har jag gjort armar och händer, hoppas på att de ska bli snyggt! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback