dagen

Hej! sitter och slappar, funderar på att åka bort en sväng sen :)
Idag har jag och Emil kört skoter, jag tog lynxen och Emil fick ta trappern haha, vilken stor gris den skotern är! Iallafall så for vi uppöver fjället, men dock var det jätte blåsigt och snöigt där så vi ville inte köra till skiträske, men vi for runt lite där på fjället och lekte och sedan for vi hemöver, var nog ute i 2 timmar iallafall :) skönt! 
När vi kom hem så gick Emil och hjälpte farbror med skotern som det skulle ha varit något fel på, men efter lite mek så gick den som smort :) och så fick jag med mig 3 semlor hem ;)
.
Jaja, ska lägga ut lite bilder sedan idag, men ja, jag skulle ju ha haft en systemkamera för mina mobil bilder gör inte fjällen rättvisa! även i jätte blåsigt väder! 

 
Emil på trappern :)
.

En bit upp på fjälle :)
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback