Film eller sova..?

sitter och funderar på om jag ska starta en film eller sova...? ´beror ju på morgondagens väder, men kollade ut genom fönstret nu och det tok snöa. Men kaanske blir en liten skoter tur imorrn med :)
.
Appråpå kvällen hockey spel måste jag bara påpeka att jag vann båda gångerna vi spelade! poängen gick till 9 och jag vann med 9-3 och 9-2 :) så himla duktig är jag med både Sverige och Finland (Emil trodde jag fuskade och att Sverige gubbarna var bättre;))
Känner mig himla nöjd :)
.
Annars då, ja, legat och kollat på några avsnitt ur första Greys anatomy säsongen, super bra! länge sedan man såg det nu :) kanske startar ännu något avsnitt nu om inte pojken kan slita sig från sin dator.
.
Meen ska dra nu :) hörs imorrn!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback