kändis

fan jag glömde berätta det viktigaste!! haha, Idag kom det in en person på Kappahl, någon jag kände igen väldigt mycket, men dock utan smink därför jag inte riktigt visste vem det var.  När jag kom på vem det var så tänkte jag va fan.. ? det är ingen jag tycker om särskillt mycket, men ändå ick jag en sådan där konstig känsla. hon stod då typ 2 meter ifrån mig och kommer fram och frågar efter linnen då hon skulle basta och hade inga badkläder haha.
Berätta lite vad jag visste vi hade och så gick hon.
Fan det var ju linda bengtzing hahaha!
Ryktet spred sig som en löpeld sedan.
Lite sådär halv coolt ändå, även om jag inte tycker om henne.
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback