Körskola

haha okej det blev så jag och Emil gick till reveljens körskola, satt där i lite mer än en timme, fick en del gjort :)
.
Iallafall så tycker jag mina armar har blivit riktigt najs, är nöjd med mitt första försök :)
.
HAHA! kom på en grej som Emil berätta imorse! inatt vaknade Emil vid 5 och skulle kolla vad klockan var på alarmet, Men alarmet stod inte där det brukar stå så sedan såg han att jag låg och höll om det, jag hade stängt av larmet, höll ner snooz knappen och hade dragit ur vibratorn!! haha, Emil fick tydligen slita den ur min famn. och jag minns ingenting haha!
.
Ska hitta på något nu :) hörs!
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback