Kväll

Hej! sitter för tillfället i sängen med pojken brevid mig, tar det lite lugnt och myser :)
Idag for vi en sväng till Tärna och handla och Emil fick testa köra saab för första gången i sitt liv typ, han tyckte det var okej haha! :p
Sedan fika vi och så for pappa och Emil och hämtade ut trappern (skoter) ur fäboden och tog en liten sväng, själv stannade jag hemma och sov någon timme, gu vad trött jag är om dagarna....! sedan blev det go middag, stekt älgkött, klyftpotatis, bea och sallad! mums! :)
runt 8 plockades allt gott fram, godis, chips, morötter och dipp och lite ölkorv, vilken kväll alltså! :) vi såg melodifestivalen och mr.bean mellan åt. och jag måste bara få kritisera Sverige. va i helsikke har ni för musik smak?! Sara varga och den där typ Dileva kopian.. fy fan!
nej men nu ska jag ta någon macka tror jag, ätit nog med snask för kvällen :)
.
hörs imorrn!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback